19 Eylül 2010 Pazar

Yoğurtlu Semizotu Salatası

Yoğurtlu Semizotu Salatası

Herkese hayırlı pazarlar dedikten sonra, hepimizin yaptığı, severek tükettiği bu güzel salatanın tarifine geçiyorum.

İçindekiler;
  • Yarım demet semizotu
  • 2 su bardağı yoğurt
  • 2 yemek kaşığı mayonez ve birazcık tuz

Hazırlanışı;

Öncelikle semizotunu toprağından ayıklayıp yıkıyoruz.İster elimizle küçük küçük kopararak ister bıçakla doğruyoruz. Geniş bir kap içerisinde yoğurt, mayonez ve tuzu karıştırıp semizotunu ilave ediyoruz. Güzelce karıştırdıktan sonra servise hazırdır.
Herkese afiyet olsun.
Selametle dostlar...

7 yorum:

  1. Ellerine saglik. Benim de severek hazirladigim bir salata. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bayılırım bendeee keşke burada da bulabilsem de yapabilsem ellerine sağlık benim yerime de ye :(

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı akşamlar canım,en sevdiğim salatalardan birisidir semizotu,ellerine sağlık..Ayrıca tanıştığımız için çok mutlu oldum..Mutlu kal...

    YanıtlaSil
  4. merhaba, ziyaretine memnun oldum, ne demek davet yok, her zaman beklerim canım,çaya kahveye buyur gel:)) ellerine sağlık bayılırım bu salataya...

    YanıtlaSil
  5. Semizotu salatasına hiçççç dayanamam. Ağzım sulandı diyebilirm yani :)
    Yoğurtlu ya da sade çok seviyorum :)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım, ziyaretin ve güzel görüşlerin için teşekkür ederim. Ellerine sağlık, semizotu salatasını çok severim.

    YanıtlaSil