23 Eylül 2010 Perşembe

Çikolata Soslu Armut Tatlısı



Çikolata Soslu Armut Tatlısı

Malzemeler;
  • 1 kg armut
  • 1 çay bardağı toz şeker
  • 1 çubuk tarçın
  • 5 - 6 adet karanfil

Hazırlanışı;

Merhaba sevgili dostlar, armut daha tezgahlardan kalkmamışken bu tatlıyı sizinle paylaşmak istedim. Biraz arkadaşımdan alıntılar var ama olsun onun yerine ben yayınlıyorum.
Armutların kabuklarını soyun, alt tarafından bir bıçakla çekirdekli kısmını oyarak çıkarın.Geniş bir tencereye alın, üzerini geçecek kadar su ekleyin.Toz şeker, tarçın ve karanfilleri ekleyerek armutlar dağılmadan yumuşayana kadar haşlayın.Haşlamanın sonunda zedelememeye dikkat ederek servis yapacağınız kaplara alın.Soğuyunca üzerine çikolatalı sos gezdirerek fındık fıstıkla servis yapın.

Selamette kalın. Afiyet olsun...

33 yorum:

  1. ellerinize sağlık. nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok şık bir tatlı olmuş canım,ellerine emeğine sağlık..Hayırlı,nurlu akşamlar diliyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. selam:)
    Reyhan ziyaretin için çok teşekkürler sanırım blog dünyasında daha yenisin hoşgeldin:)
    güzel paylaşımlar bol ziyaretciler dilerim
    ellerine sağlık tatlı hem hafif hem de sunumu çok şık olmuş afiyet olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık.Daha yeni bloğun anlaşılan.Yaptıkların güzel görünüyor.Tatlılar daha bi güzel tabii ki.Tatlı delisi olduğum için =)

    YanıtlaSil
  6. tatlının her çeşidine varım ellerine sağlık canım afiyetler olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  7. görüntü harika tadıda öyledir ellerine sağlık.marifetli gelinimiz sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem görünüyor,ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık. Görünümü mükemmel olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Aramıza hoşgeldin Reyhan,hayırlı uğurlu olsun sayfan, tatlı çok lezzetli ve şık görünüyor ellerine sağlık, güzel tariflerinin devamını bekliyorum,sevgiler

    YanıtlaSil
  11. reyhancım güzel yorumun için çok sağol..geçmiş olsun çok sana..dualarım seninle..inşallah tez zamanda iyleşirsin..selam ve dua ile canım..

    YanıtlaSil
  12. Ziyaretinize teşekkür ederim :)Mutfak bi tutku sanırım...ne kadar yorgun olsamda stresimi mutfakta atıyorum:)ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. hoşgeldin reyhancım. Tatlı harika görünüyo üzerindeki çikolatalı sosla müthiş ağğzım sulandı. Bu yıl armutlardan hiç tat alamadım ama denemeye değer bir tatlı tekrar görüşmek üzere yine beklerim. bende inş uğrarım nurlu arkadaşım.

    YanıtlaSil
  14. çok taze bir sayfa hayırlı olsun
    tatlıda nefis olmuş
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Sunumu hoş olmuş eline sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. Ellerinize sağlık. Çok güzel ve leziz bir görüntüsü var.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  17. Reyhancım merhaba iadeyi ziyarete geldim.Aramı
    za yeni katılmışsın hayırlı olsun.Tatlın harika
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Aramıza hoşgeldin canım:)
    tatlın harika olmuş ellerine sağlık...ziyaretin içinde çok teşkr ederim..kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. aramiza hosgeldin, blogu ilk ziyaretim, guzelpaylasimlarda bulusmak uzere.
    ellerine saglik, sevgiler

    YanıtlaSil
  20. çok güzel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  21. ellerine saglik özellikle de tabagina bayildim

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Reyhan merhaba, blogun hayırlı olsun, nice güzel paylaşımlara:)
    tatlı çok şık ve lezzetli görünüyor, ellerine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. yemede yanında yat bu olsa gerek.sunum gerçekten güzel ellerine sağlık tanıştığımıza memnun oldum sizi takip edeceğim selametle kalın

    YanıtlaSil
  24. hayatım ellerine sağlık..bloğunda hayırlı olsun...öpüyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil
  25. Reyhancığım, hakikatten de ne doğru söylemiş eskiler..Pamuk ninem için yaptığın ziyarete ve iyi dileklerine çok teşekkür ederim. Sevgilerimle, sağol..

    YanıtlaSil
  26. oy oy oy bayılırım ben bu tatlıya:))
    nefisss görünüyor nefisss
    sevgi dolu öpücükler

    YanıtlaSil
  27. Hiç denemediğim bir tatlı ama biliyorum ki meyve tatlıları daha hafif ve sağlıklı,ellerinize sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Super bir goruntu. Ellerine saglik. Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Ziyaretin ve içten yorumun için çok teşekkür ediyorum hemşerim...

    Elelrine sağlık çok freş bir lezzet ile tanışmış oldum sayende...

    Görüntü süper...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. ellerine saglik canim tam benlik hafif bir tatli olmus :)

    YanıtlaSil
  31. selamlar arkadaşım.
    tatlın süper görünüyor.
    ellerine sağlık.
    bu lezzetli bloğu izlemeye alıyorum.
    sevgilerimle...
    yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
  32. ne zamandır aradığım bir tarifti sağol canım ya çokda güzel görünüyor ellerine sağlık
    blog ziyeretin için teşekkür ediyorum sevgiler dostçakal....

    YanıtlaSil
  33. Armut tatlın harika görünüyor arkadaşım, ellerine sağlık ve sevgiler...

    YanıtlaSil